Gå til indhold

MobilePay hos Hejmdal

På Hejmdal kan du betale via MobilePay. Her kan du læse mere om denne mulighed.

Det kan være rart at få afklaret betalingen på forhånd – og derfor anbefaler vi, at du som selvbetalende patient afregner forud for en konsultation på Hejmdal via MobilePay. På den måde kan du, uden at skulle tænke på det økonomiske, komme til din konsultation og koncentrere dig om denne.

MobilePay er nem betaling via en app på din mobiltelefon. Hvis du ikke har MobilePay i forvejen kan den hentes via Appstore eller Google Play.

Hvordan overfører man?

Når du skal overføre til Hejmdal, logger du på MobilePay og indtaster beløb. Dernæst skal du vælge modtager. Her skal du blot indtaste følgende nummer: 12651.

På næste skærmbillede kan du vælge at indtaste en besked, hvor vi vil bede dig indtaste de første seks cifre af CPR-nummeret på den person, der er tilknyttet Hejmdal. Er du forælder til et barn, der er tilknyttet Hejmdal, er det således de første seks cifre af barnets CPR-nummer, vi beder om.

Kvittering

Når du møder til konsultation, vil du kunne blive bedt om at fremvise kvittering fra overførslen. Hvis du ikke har skærmbilledet med kvittering tilgængeligt længere, kan du altid se dine overførsler ved i MobilePay-app’en at klikke på de tre streger i øverste venstre hjørne og vælge “Aktiviteter”. Her fremgår en betaling, som du kan klikke på for at få kvitteringen frem på skærmen igen.