Om osPatienttilfredshedVi er dybt taknemlige for, at vores patienter har taget sig tid til at give os konstruktive tilbagemeldinger. Vi tror nemlig på, at vi udvikler og forbedrer os i mødet med vores patienter.PatienttilfredshedEr Hejmdals administrative medarbejdere venlige og imødekommende?I 2024 har 88% af vores adspurgte patienter svaret, at vores administrative medarbejdere i høj grad har været venlige og imødekommende. Derudover har 9% svaret “i nogen grad”, 3 % “hverken/eller” og 0 % “i ringe grad”. PatienttilfredshedOplever du, at behandleren har lyttet til dig og forstået din situation?I 2024 har 90% af vores adspurgte patienter svaret, at de føler deres behandler i høj grad har lyttet til dem og forstået deres situation. Derudover har 8% svaret “i nogen grad”, 1% “hverken/eller” og 1% “i ringe grad”. Patienttilfredshed“Meget profesionelle, varme og omsorgsfulde personaler - hver og en. Det gjorde forløbet meget trygt for min datter og derved også for mig som mor” Patienttilfredshed“Super kompetent og engageret personale, der forstår at se ind i problemets kerne og at bevæge sig mod den rette løsning med en god portion snilde.” PatienttilfredshedVil du anbefale Hejmdal til venner og bekendte?i 2024 har 80% af vores adspurgte patienter svaret, at de i høj grad vil anbefale Hejmdal til venner og bekendte. Derudover har 13% svaret “i nogen grad”, 4% “hverken/eller”, 1% “i ringe grad” og 2% “slet ikke”.