Grøn

Om os

Patienttilfredshed

Vi er dybt taknemlige for, at vores patienter har taget sig tid til at give os konstruktive tilbagemeldinger. Vi tror nemlig på, at vi udvikler og forbedrer os i mødet med vores patienter.

Patienttilfredshed

Er Hejmdals administrative medarbejdere venlige og imødekommende?

I 2024 har 88% af vores adspurgte patienter svaret, at vores administrative medarbejdere i høj grad har været venlige og imødekommende. Derudover har 9% svaret “i nogen grad”, 3 % “hverken/eller” og 0 % “i ringe grad”.

Illustration 1

Patienttilfredshed

Oplever du, at behandleren har lyttet til dig og forstået din situation?

I 2024 har 90% af vores adspurgte patienter svaret, at de føler deres behandler i høj grad har lyttet til dem og forstået deres situation. Derudover har 8% svaret “i nogen grad”, 1% “hverken/eller” og 1% “i ringe grad”.

Illustration 2

Patienttilfredshed

“Meget profesionelle, varme og omsorgsfulde personaler - hver og en. Det gjorde forløbet meget trygt for min datter og derved også for mig som mor”

Barn til psykolog 8 - cropped

Patienttilfredshed

“Super kompetent og engageret personale, der forstår at se ind i problemets kerne og at bevæge sig mod den rette løsning med en god portion snilde.​”

Voksen til psykolog 9

Patienttilfredshed

Vil du anbefale Hejmdal til venner og bekendte?

i 2024 har 80% af vores adspurgte patienter svaret, at de i høj grad vil anbefale Hejmdal til venner og bekendte. Derudover har 13% svaret “i nogen grad”, 4% “hverken/eller”, 1% “i ringe grad” og 2% “slet ikke”.

Illustration 3