BEMÆRK - vurderende samtale kan ikke benyttes efter udredning eller henvisning, men er et tilbud med egenbetaling.
Patienttilfredshed
På Hejmdal Privathospital foretager vi hvert år en større patient- og pårørendetilfredshedsundersøgelse, hvor vi indsamler feedback fra patienter og pårørende, der har været tilknyttet Hejmdal i det forgangne år, omkring væsentlige forhold ved at være i kontakt med og i forløb hos Hejmdal Privathospital.
Patient- og pårørendeundersøgelsen består af et anonymt spørgeskema, som besvares online, hvor vi spørger til en række emner, som vi finder væsentlige at få afdækket, og som samtidig læner sig op af de spørgsmål, man ville møde i en patient- eller pårørendeundersøgelse i den offentlige psykiatri (LUP-undersøgelsen).
Vi er meget taknemmelige for de tilbagemeldinger, vi modtager i vores undersøgelser, da de både er med til at bekræfte, at vores patienter og pårørende føler sig i trygge, imødekommende hænder og oplever en høj kvalitet hos lyttende behandlere. Samtidig tager vi også den feedback, der tydeliggør udviklingspunkter meget seriøst, og anvender denne til at udarbejde handleplaner, som der følges nøje op på.På baggrund af resultaterne i patient- og pårørendetilfredshedsundersøgelsen 2020 har vi bl.a. foretaget følgende ændringer:
- Udvidet vores telefoniske åbningstid i Patientservice
- Udvidet kontaktmulighederne til sygeplejerskerne
- Udarbejdet mere detaljerede vejledninger til receptfornyelser
- Justeret indkaldebrevene så det fremgår tydeligere, hvor man som patient og pårørende finder information om patientrettigheder m.m. på vores hjemmeside
Du kan læse resultaterne af vores undersøgelse på nedenstående link.
NB: da kommentarerne indeholdte følsom data indgår disse ikke i nedenstående data.
Feedback, ris eller ros...?
Du er altid meget velkommen til at kontakte os via kontaktformularen neden for, såfremt du har kommentarer, spørgsmål eller ris/ros.