• Hejmdal tilbyder samarbejdsaftaler, hvor I sikres udredninger og behandlinger på højt fagligt niveau

    - men med langt mindre administration uden tunge sagsgange

Katja Damborg Laut

Har I behov for neuropsykologisk ekspertise til både udredning, behandlingsvurdering og rehabiliteringsmetoder?

Er du en del af et forsikringsselskab og overvejer du, hvad I kan bruge Hejmdal Privathospital til, så læs med her:
 
Møder I skades-lidte med psykiske skader og mén?

Mangler I fagspecifik viden til at vurdere omfanget og konsekvenserne af skaden?
 
Har I behov for neuropsykologisk ekspertise til både udredning og behandlingsvurdering?

Mangler I fagspecifik viden om relevante og specificerede rehabiliteringsmetoder til en given psykisk skade?
 
Mangler I en speciallæge indenfor psykiatri til at vurdere sagsakter og sparre med jer i konkrete sager om psykiske mén og skadens omfang?              
 
Er I et forsikringsselskab med sundhedsforsikringer og bruger I meget tid på visitation, henvisninger og behandling af anmodninger fra fagpersoner?

Hejmdal kan tilbyde samarbejdsaftaler, hvor vi sikrer jer udredninger og behandlinger på højt fagligt niveau, men med langt mindre administration og ingen tunge sagsgange. 
 
I vores samarbejde med forsikringsselskaber tilstræber vi samarbejdsmodeller med høj grad af gensidig værdi. 

Vi finder agile løsninger i tæt samarbejde og sikrer jer både faglig kvalitet og økonomisk bæredygtige løsninger.

Vi tænker innovativt og er optaget af at finde gode samarbejdsflader til gavn for både forsikrings-tager og selskab. 
 
Vi tror på, at gensidigt samarbejde til enhver tid afspejles i en model, hvor forsikringstager/ skades-lidte får den rette indsats i rette tid. 

Hvis du som repræsentant for et forsikringsselskab ønsker at høre mere om et muligt samarbejde, er du meget velkommen til at kontakte administrerende direktør, Katja Damborg Laut, på mobil  53 82 59 12‬.

Udfyld de næste 4 felter omhyggeligt, så der ikke opstår fejl i dit pille-pas.

BEMÆRK - der er 5 hverdages behandlingstid.

Nogle konsultationer kan foregå online via TEAMS. Hvis du ønsker, at konsultationen, ændres til et TEAMS-møde, bedes du skrive det i feltet "Besked".
Linket til TEAMS sendes umiddelbart inden konsultationen starter.
Vi kontakter dig, hvis konsultationen ikke kan afholdes online.

Receptfornyelse foregår via laegevejen.dk/Login. 
Hvis dit login til laegevejen.dk ikke fungerer, så skriv det i feltet "besked", så sender vi et nyt login.

Medicinjustering skal foregå i forbindelse med en medicinkonsultation. Medicintilskud kan søges med tilbagevirkende kraft, spørg din sygeplejerske ved næste konsultaiton.

Du kan måske få svar på dine spørgsmål i vores FAQ

Du kan få svar på dine spørgsmål under næste konsultation. Det er ikke muligt at korrespondere med behandlere via mail eller telefon mellem konsultationer, da det er vigtigt at mødes for at sikre tilstrækkelig grundighed og nærvær i dialogen. 
Skulle der opstå behov for lægehjælp inden næste konsultation, skal du kontakte egen læge eller psykiatrisk skadestue.

Du kan måske få svar på dine spørgsmål i vores FAQ

Upload eller drag-and-drop dine filer via feltet herunder.

Bemærk, at vi sender digital post til mit.dk. Hvis jeres barn er over 15 år sendes digital post til barnets mit.dk.

BEMÆRK - visiterende samtaler til KLINIK FOR SPISEFORSTYRRELSER samt SPISEFORLØB gennemføres i øjeblikket alene i Odense og på Frederiksberg.

Drag and drop files here or Browse

Kopi af din besked sendes med kryptering,
dersom din mailkonto accepterer dette.

Lad os høre fra dig

Vores kompetente medarbejdere sidder klar

qxio-ios-telephone-outline

Du er også velkommen til at ringe direkte til Patientservice