FAQ
Oftest stillede spørgsmål
-
Hvordan og hvornår skal du melde afbud, og hvad er konsekvensen?
Benyt venligst kontaktformularen på SOM DU FINDER HER..
Nogle konsultationer kan foregå online via TEAMS. Hvis du ønsker, at konsultationen, ændres til et TEAMS-møde, bedes du skrive det i feltet "Besked". Linket til TEAMS sendes umiddelbart inden konsultationen starter. Vi kontakter dig, hvis konsultationen ikke kan afholdes online.
Bemærk, at afbud skal meldes 24 timer før konsultationen, ellers betragtes konsultationen som afholdt, uanset hvorfor der meldes afbud.
Aflyste konsultationer kan betyde, at efterfølgende konsultationer må rykkes, da konsultationernes rækkefølge og intervallerne mellem dem kan have stor betydning for udrednings- eller behandlingsforløbet.
Hvis du er henvist af din region, vil det antal timer, der er godkendt af regionen blive reduceret, hvis du udebliver eller melder afbud for sent. Vi forbeholder os desuden retten til at til at afslutte forløbet, hvis du udebliver fra en konsultation.
Hvis du betaler selv eller er dækket via en privat sundhedsforsikring, fakturerer vi konsultationen, hvis du udebliver eller melder afbud for sent.
- Hvordan får jeg en ny recept på min medicin?
- Hvad gør jeg, hvis jeg har spørgsmål til min medicin eller skal søge medicintilskud?
- Skal jeg bruge en henvisning for at komme i gang på Hejmdal Privathospital?
- Hvordan betaler jeg for udredning eller behandling på Hejmdal Privathospital?
- Hvilken hjælp kan jeg få og hvad koster det?
- Hvad gør jeg, hvis jeg har spørgsmål til min behandler mellem konsultationer?
- Hvor kan jeg finde indkaldebrev, faktura og anden digital post fra Hejmdal Privathospital?