• Af hensyn til Hejmdals patienter og drift er det vigtigt, at du melder afbud i god tid

    Rettidigt afbud skal ske senest 24 timer inden aftalt tid

KLIK HER - for at melde afbud
Meld afbud

Afbud og håndtering af udeblivelser

Afbud
Af hensyn til Hejmdals patienter og drift er det afgørende, at du som patient melder afbud i god tid, hvis du er forhindret i at komme til en aftalt konsultation.

Senest 24 timer før aftalt konsultation skal du melde dit afbud enten telefonisk eller på mail - telefonnummer og afbudsformular finder du længere nede på siden.

For privatbetalende patienter gælder, at afbud senere end 24 timer før aftalt konsultation vil blive opkrævet fuldt honorar.
Udeblivelser
Som privatbetalende patient, vil du blive opkrævet fuldt honorar for den pågældende konsultation, hvis du udebliver. Vi fremsender derfor en faktura til dig.

Hvis en offentlig patient udebliver tre på hinanden følgende gange, sender vi et brev til patienten, hvori vi beder om, at patienten kontakter os telefonisk, såfremt et fortsat forløb på Hejmdal ønskes. Hører vi ikke fra patienten indenfor 14 dage, vil man blive afsluttet fra Hejmdal.
Meld afbud eller send besked her:

Udfyld de næste 4 felter omhyggeligt, så der ikke opstår fejl i dit pille-pas.

BEMÆRK - der er 5 hverdages behandlingstid.

Nogle konsultationer kan foregå online via TEAMS. Hvis du ønsker, at konsultationen, ændres til et TEAMS-møde, bedes du skrive det i feltet "Besked".
Linket til TEAMS sendes umiddelbart inden konsultationen starter.
Vi kontakter dig, hvis konsultationen ikke kan afholdes online.

Receptfornyelse foregår via laegevejen.dk/Login. 
Hvis dit login til laegevejen.dk ikke fungerer, så skriv det i feltet "besked", så sender vi et nyt login.

Medicinjustering skal foregå i forbindelse med en medicinkonsultation. Medicintilskud kan søges med tilbagevirkende kraft, spørg din sygeplejerske ved næste konsultaiton.

Du kan måske få svar på dine spørgsmål i vores FAQ

Du kan få svar på dine spørgsmål under næste konsultation. Det er ikke muligt at korrespondere med behandlere via mail eller telefon mellem konsultationer, da det er vigtigt at mødes for at sikre tilstrækkelig grundighed og nærvær i dialogen. 
Skulle der opstå behov for lægehjælp inden næste konsultation, skal du kontakte egen læge eller psykiatrisk skadestue.

Du kan måske få svar på dine spørgsmål i vores FAQ

Upload eller drag-and-drop dine filer via feltet herunder.

Bemærk, at vi sender digital post til mit.dk. Hvis jeres barn er over 15 år sendes digital post til barnets mit.dk.

BEMÆRK - visiterende samtaler til KLINIK FOR SPISEFORSTYRRELSER samt SPISEFORLØB gennemføres i øjeblikket alene i Odense og på Frederiksberg.

Drag and drop files here or Browse

Kopi af din besked sendes med kryptering,
dersom din mailkonto accepterer dette.

Meld afbud via mailformularen

Vores kompetente medarbejdere sidder klar til at registrere dit afbud

qxio-ios-telephone-outline

Du er også velkommen til at ringe direkte til Patientservice