KLIK HER - for at melde afbud
Afbud og håndtering af udeblivelser
Afbud
Af hensyn til Hejmdals patienter og drift er det afgørende, at du som patient melder afbud i god tid, hvis du er forhindret i at komme til en aftalt konsultation.
Senest 24 timer før aftalt konsultation skal du melde dit afbud enten telefonisk eller på mail - telefonnummer og afbudsformular finder du længere nede på siden.
For privatbetalende patienter gælder, at afbud senere end 24 timer før aftalt konsultation vil blive opkrævet fuldt honorar.
Senest 24 timer før aftalt konsultation skal du melde dit afbud enten telefonisk eller på mail - telefonnummer og afbudsformular finder du længere nede på siden.
For privatbetalende patienter gælder, at afbud senere end 24 timer før aftalt konsultation vil blive opkrævet fuldt honorar.
Udeblivelser
Som privatbetalende patient, vil du blive opkrævet fuldt honorar for den pågældende konsultation, hvis du udebliver. Vi fremsender derfor en faktura til dig.
Hvis en offentlig patient udebliver tre på hinanden følgende gange, sender vi et brev til patienten, hvori vi beder om, at patienten kontakter os telefonisk, såfremt et fortsat forløb på Hejmdal ønskes. Hører vi ikke fra patienten indenfor 14 dage, vil man blive afsluttet fra Hejmdal.
Hvis en offentlig patient udebliver tre på hinanden følgende gange, sender vi et brev til patienten, hvori vi beder om, at patienten kontakter os telefonisk, såfremt et fortsat forløb på Hejmdal ønskes. Hører vi ikke fra patienten indenfor 14 dage, vil man blive afsluttet fra Hejmdal.