• Din sundhedsforsikring kan muligvis også benyttes ved mistanke om psykisk sygdom

    Start med at forhøre dig hos dit forsikringsselskab angående dækning og godkendelse af undersøgelse og behandling

Har du en privat eller arbejdsgiverbetalt sundhedsforsikring, kan du i tilfælde af mistanke om psykisk sygdom komme til hurtig undersøgelse og behandling på Hejmdal

Med en sundhedsforsikring er ens børn ofte dækket i samme omfang som en selv.
Har du en sundhedsforsikring, som du ønsker at bruge i forhold til udredning og eller behandling til dig eller dit barn? 

Hvis du har en privat eller arbejdsgiverbetalt sundhedsforsikring, kan du i tilfælde af mistanke om psykisk sygdom komme til hurtig undersøgelse og behandling på Hejmdal Privathospital efter forudgående aftale med dit forsikringsselskab. Med en sundhedsforsikring er ens børn ofte dækket i samme omfang som en selv.
Hvad er en sundhedsforsikring?
Flere og flere får tilbudt en sundhedsforsikring igennem sit arbejde. Det er også muligt selv at tilkøbe en sundhedsforsikring.
En sundhedsforsikring dækker typisk dine udgifter til udredning og/el. behandling på et privathospital, så du er sikret hurtig og effektiv behandling. Det betyder at du kan opstarte udredning eller behandling indenfor meget kort tid efter henvisningen fra egen læge og derfor springe eventuelle ventelister, som der måtte være i det offentlige system over. 

For at du kan gøre brug af din forsikring, skal du have en henvisning fra din egen læge - det foregår på samme måde som når du ellers er til lægen. Med en henvisning i hånden kan du gå direkte til et privathospital, som f.eks. Hejmdal, og blive behandlet. 

Der kan være forskelle på betingelserne fra de respektive forsikringsselskaber som tilbyder sundhedsforsikringer, og du skal altid forhøre dig hos dit forsikringsselskab angående dækning, da Hejmdal ikke kan godkende udredning eller behandling på vegne af forsikringsselskaberne.
 
Hejmdal tilbyder højt kvalificeret udredning og behandling af børn, unge og voksne. 
Læs mere under forsikringsselskabskunder. 

Er du en del af et forsikringsselskab og ønsker viden om samarbejdsmuligheder og brug af vores faglige ekspertise?
Læs mere under forsikringsselskaber. 

Nogle konsultationer kan foregå online via TEAMS. Hvis du ønsker, at konsultationen, ændres til et TEAMS-møde, bedes du skrive det i feltet "Besked".
Linket til TEAMS sendes umiddelbart inden konsultationen starter.
Vi kontakter dig, hvis konsultationen ikke kan afholdes online.

Receptfornyelse foregår via laegevejen.dk/Login. 
Hvis dit login til laegevejen.dk ikke fungerer, så skriv det i feltet "besked", så sender vi et nyt login.

Medicinjustering skal foregå i forbindelse med en medicinkonsultation. Medicintilskud kan søges med tilbagevirkende kraft, spørg din sygeplejerske ved næste konsultaiton.

Du kan måske få svar på dine spørgsmål i vores FAQ

Du kan få svar på dine spørgsmål under næste konsultation. Det er ikke muligt at korrespondere med behandlere via mail eller telefon mellem konsultationer, da det er vigtigt at mødes for at sikre tilstrækkelig grundighed og nærvær i dialogen. 
Skulle der opstå behov for lægehjælp inden næste konsultation, skal du kontakte egen læge eller psykiatrisk skadestue.

Du kan måske få svar på dine spørgsmål i vores FAQ

Upload eller drag-and-drop dine filer via feltet herunder.

Bemærk, at vi sender digital post til mit.dk. Hvis jeres barn er over 15 år sendes digital post til barnets mit.dk.

Drag and drop files here or Browse

Lad os høre fra dig

Vores kompetente medarbejdere sidder klar

qxio-ios-telephone-outline

Du er også velkommen til at ringe direkte til Patientservice